Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Mamut online: synkroniserin ikke kjør

av Anonymous

Hei

Jeg laget en EHF faktura men fikk beskjed om at den ikke kunne sendes pga systemet ikke  var synkronisert. Nå har jeg gjort slik som foreskrevet i denm artikkelen som omhandler dette. Vis-Instillinger-firma-Inatillinger pr modul-mamut onlin- synkronisering og alt ser ut til å være riktig. Har også gått inn på Start -kontrollpanel- adm verktøy og tjenester på maskinen og alt serog greit ut som d skal være. 

Men jeg får fremdeles beskjed på melding på mamut online at nå er d 3 dager og x timer siden synkronisering ikke er blitt tatt. Hva gjør jeg feil? Jeg mottar EGHF fakturaer d går greit. Men hvordan skal jeg få sendt den jeg har laget? Siste gang sendte jeg en kopi gjennom systemet og d gikk greit.

mvh

Knut Solborg FHS

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Flott takkskal du ha.

Vil bare opplyse at siste jeg tok en oppdatering så kom ikke den boksen opp som viser at systemet blir oppdater,  ( dette tar jo litt tid), slik det har gjort tidligere. Kan og opplyse at " betaling til bank" heller ikke virker, slik at jeg ikke får overført fakturaer til betaling til banken.

 

Knut

av Turi M Sorensen

Hei

 

Vi har hatt noe nedetid for Mamut Online siste døgnet, og normalt burde vi kunne starte en ny førstegangssynkronisering som ville løst dette.

Men siden jeg ser at det er gjort en del endringer på Mamut Online, som vil gå tapt ved en slik synkronisering, så må jeg få våre teknikere til å se næremere på dette.Jeg opprettet derfor en sak i våre systemer, og sender deg en en mail når vi har fått løst problemet med databasen.