Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Spm Inkasso / Mamut

av Anonymous

Hei, har behov for å knytte til oss en Inkassopartner.

 

Har forstått det slik utfra forumet at det kan bli litt krøll om sluttkunde betaler direkte til oss på ocr etter saken er sendt inkasso, og at vi da må bruke rapporten for å se fakturaer som er sendt inkasso og er betalt i ettertid. Det er for så vidt greit selv om vi skulle ønske Mamut snappet opp det også direkte. Så det var et ønske til Visma.

 

Spørsmål:

Er der noen andre brukere av Mamut som kan anbefale en inkassopartner som støtter enten eksport av inkassolister eller eksporterer filer til inkassobyrå som de får til å fungere sømløst med Mamut? Slik at man få gjort mest mulig av dette mest mulig automatisk?

 

1 SVAR 1

av Turi M Sorensen

Hei Anders.

Det stemmer at du må benytte rapporten om kunden betaler etter at faktura er sendt til inkasso, ja. Det finnes ingen automatikk på dette per nå - men jeg kan godt legge inn et ønske til vår utviklingsavdeling om en slags automatikk her. Kom gjerne med ytterligere spesifikasjoner på hva du ser for deg her.

Hva gjelder anbefaling av inkassopartnere må jeg nok overlate det til andre brukere av community å svare deg på 🙂

Mvh

Turi M Sørensen

Senior Support Konsulent
Visma Mamut AS