Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Ustabil application hosting

av Anonymous

Jeg må si at application hosting har vært en stor skuffelse så langt.  Det har vært utrolig mange dager med ustabil tjeneste i løpet av det 1,5 året vi har hatt tjenesten.  I dag 5. mars 2014 er det nok en dag med stor ustabilitet i løsningen.  Dette er bortkastet arbeidstid for oss.

Med hånden på hjertet så må jeg si at hadde jeg hatt en anelse om hvor vanskelig dette skulle bli, så tror jeg ikke vi hadde anskaffet Mamut.

Nå er det tid for å fornye lisensen og det blir til at man gjør seg noen tanker om tjenesten er i samsvar med lisenskostnaden.  Jeg er usikker på hva vi skal gjøre fremover, jeg vurderer å kreve avslag i lisenskostnadene for det kommende året på grunn av alle drfitsforstyrrelsene.  Det som er sikkert er at om det ikke bedrer seg fremover, så vil vi garantert skifte løsning før avtalen skal fornyes neste gang.

Vi får heller lite informasjon om hva som er problemet, og om det er stadig nye problemer eller om det er et tilbakevendene problem.  For oss som brukere så virker det uansett som om det er et fundamentalt problem med løsningen, i og med at dette gjentar seg så ofte.

1 SVAR 1
Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei Sigmund!

 

Det er svært beklagelig at dere har opplevd driftsforstyrrelser på vår Application Hosting løsning. Det har den største prioritet hos oss å få denne løsningen så stabil og sikker som mulig. Det har i det siste året blitt investert mye i ny hardvare og programvare for å forbedre plattformen. Det er også planlagt en rekke tiltak nå utover våren som vil bedre stabiliteten på løsningen. 

Avdelingsleder for kundeservice i Visma Mamut AS har forsøkt å ringe deg vedrørende dette nå.

 

mvh Henrik - Mamut Support