Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

samme produkt på flere etiketter

av Anonymous

Jeg har ett produkt lagret på flere lager, når jeg skriver ut etiketter vil samme produktet skrevet ut fra alle lager selv om bare det ene lageret er valgt i fanen "lager" i print etikett panel. dvs. samme produkt er skrevet ut på 4 etiketter hvis det er 4 lager som eksisterer i produkt kortet.

Hvordan kan jeg skrive ut bare 1 etikett for hvert produkt?

 

Jeg fulgte din instruksjon men det kom ut bare blanke sider, ingen produkt vises. Skal koden være "Standardlager" eller "Std.lager" dvs.

g_otemp.StoreName="Standardlager"

eller

g_otemp.StoreName="Std.lager"

Jeg prøvde begge to og fikk samme resultat, ingenting kom ut.

1 SVAR 1

av Sven Olav Rosnes

Hei Hoang,

Rapporten "Produktetiketter" som du kan skrive ut fra produktregisteret vil bare skrive en etikett per produkt, uavhengig av antall lagre. Du kan også legge til flere felter på denne rapporten ved å søke etter passende koder her:
http://mamutsupportapps.com/rcs_no/ (innlogging: mbs/reports)

Men "Produktetiketter.." rapportene i rapportmodulen kan dessverre ikke filtreres til å bare skrive ut en etikett når man har flere lagre. Jeg tar opp dette ønsket med produktavdelingen vår. Du kan redigere rapporten, dobbelklikke på hvert felt, velge arkfanen "Print when" og lime inn følgende kode i "Print only when exression is true:": g_otemp.StoreName="Standardlager". Dessverre ser det ikke ut til at avhuking på "Remove line if blank" hjelper her, så det vil bli tomrom på utskriften.