Mine områder
Hjelp
Mr_Nilsen
CONTRIBUTOR *

Endre remittert post

av Mr_Nilsen

Hei, jeg har laget et betalingsforslag som ikke har gått til banken.

Postene i dette forslaget får status "remmitert" og kommer ikke med i neste betalingsfoslag.

 

Før kunne man fjerne dette krysset slik at posten ble med i neste forslag. Den muligheten er nå borte. Hvordan skal jeg nå få remmitert den uten å gjøre det manuelt?

 

Mr_Nilsen_0-1676550179951.png

 

 

 

3 SVAR 3
Mr_Nilsen
CONTRIBUTOR *

av Mr_Nilsen

Hei og takk for svar, får melding at den er opptatt av prosess nr 3. Jeg har hentet frem kolonne for prosessnummer og den er tydeligvis sperret for alle brukere (Jeg er systembruker). Hjelper heller ikke å avslutte prosessen under "Administrasjon".

 

Problemet er at filen ble generert men ikke lastet opp i bank for mange dager siden. Jeg har kjørt mange remitteringer etter det og da får jeg rett og slett ikke frigitt posten.

Leifehan
CONTRIBUTOR ***

av Leifehan

Hei, når du har fremme kolonnen med prosess nr (fra aktiv bedriftsprosess), marker hele kolonnen - og klikk Ctrl + Shift + delete samtidig. Oppfrisk vinduet og prøv og slett krysset. Eventuelt restart VB og prøv på nytt å slette.

Leifehan
CONTRIBUTOR ***

av Leifehan

Hei, sjekk under Betalingsformidling - Sende betaling og betalingsforslaget ligger der, og er klar til sending bank? Det går ennå å slette krysset for remittert i åpen post liste. Får du noe melding når du prøver å slette krysset? Opptatt av annen prosess?

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"