Mine områder
Hjelp
Cegal Finans
CONTRIBUTOR ***

Full stopp i MDM-synkronisering fra VB.

av Cegal Finans

Vi er på siste versjon av VB 13.10.0 og opplevere store problemer med MDM-synkronisering av ansvarsenheter fra VB til Visma.net. Vi har meldt flere saker til vår partner Amesto, men dei har ikkje lukkast med å få synkroniseringa til å virke igjen. Er det andre som har dette problemet?

 

Er det personar i Visma me kan kontakt om slike saker når me ikkje kjem i mål med vår partner?

 

Eg har eit sterkt ønske om at personer med administrator eller customer admin-rolle skal kunne gjere manuelle korrigeringar på ansvarsenheter i Visma.net for "sine selskaper". Slik det er no får ein ikkje endra på noko som helst dersom MDM-synken stoppar opp.

 

Karl Petter

Systemforvalter Cegal Finans
5 SVAR 5
Merethe Bjerke
CONTRIBUTOR **

av Merethe Bjerke

Hei! Signerer denne. Vi har også meldt dette til Amesto, men foreløpig greier de ikke å finne ut av det. Hos oss fungerer hverken synk til webfaktura eller approval. 

Noen i denne tråden som har fått løst dette?

Cegal Finans
CONTRIBUTOR ***

av Cegal Finans

Hei.

Hos oss løyste mykje seg når vi gikk inn i Administrasjon - Systemparameter - Systemopplysninger.

 

Her hentet vi fram det skjulte feltet "On Premises Gateway adress". Denne endra vi fra IP-adresse til servernamn.

 

http://servernamn:55555/OPGatewayService/OPGatewayService

 

Er verdt eit forsøk.

Karl Petter

Systemforvalter Cegal Finans
Merethe Bjerke
CONTRIBUTOR **

av Merethe Bjerke

Hei!

Dette er forsøkt hos oss også, uten hell...

Jon Haldor Kvidal
CONTRIBUTOR **

av Jon Haldor Kvidal

Vi har versjon 13.01 og har akkurat samme problem. Prosjektene kommer til webfaktura, men å få det til Approval ser ut til å være vanskelig. Frustrerende at ingen kan svare på hva som er feil, virker som det er helt tilfeldig hva som skal til for at det skal komme over til Approval.

Kundene blir naturligvis frustrert over dette, savner tilbakemelding far Visma på hva som skal til for å løse dette

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Dette gjelder også for Visma Global, og ja, vi har også frustrerte kunder.

Her må Visma komme på banen ASAP

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"