Les mer om endringen her.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Mange Visma-tjenester bruker det samme påloggingssystemet.
Les mer om endringen her.
Vi i Visma Flyt har ansvar for å beskytte dataen til noen av de mest sårbare menneskene i vårt samfunn....
Vi i Visma Flyt har ansvar for å beskytte dataen til noen av de mest sårbare menneskene i vårt samfunn....
Visma Flyt vil ta i bruk nytt supportsystem for alle våre produkter, med unntak av InSchool. Les mer om endringen...
Hei Astri! Dobbeltsjekk at topp- og bunntekst står som "Klar til å brukes". Kontakt gjerne support om du fremdeles får...
Hei Veronica! Sikker Sak benytter allerede CKEditor 5, så det vil ikke være behov for å gjøre noen endringer her. Mvh Linn...
Får følgende feilmelding når jeg skal sette mal klar til å brukes. Malen kan ikke endres ennå Toppteksten og/eller bunnteksten i denne...
He Linn! Da er brevmalene i Flyt barnehage oppdaterte. Skal vi også gjøre samme oppdatering på malene i sikker sak?
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.