Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Rutinebeskrivelser, veiledninger, manualer o.l

av Anonymous
 
 

Hei! Jeg er nettopp startet i et regnskapsbyrå, og har ikke jobbet i byrå eller med Visma før. Jeg er derfor på jakt etter alt av rutinebeskrivelser, veiledninger, manualer o.l. Men ser at det er mangel på materiell, både fra Visma og internt på jobb, som tar utgangspunkt i trinnbeskrivelser og hvordan starte fra "scratch".

Er det noen som har noe slikt og som vil dele? Da vil jeg bli ekstremt glad (!) Smilefjes glad

4 SVAR 4

av Per Øyvind Trydal

 

Skjermbilde.PNG 

 

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi har flere "Kom i gang" guider som kan være nyttig for deg som ny i Visma systemer.

 

For Visma Business og DocumentCenter anbefaler vi kurs

 

Mvh

Kristin

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Beklager, men dette er ikke helt det jeg ser etter. Infoen på disse linkene sier kun HVA du kan gjøre, ikke HVORDAN...

 

av Per Øyvind Trydal

Hei

 

For å få tilgang til dette så må man melde seg på Visma kurs eller kjøpe dokumentasjonen av Visma kursavdeling. 

Jeg mener at det fortsatt finnes noe dokumentasjon som blir installert sammen med Visma Business Byrå.

Du får høre med Visma konsulenten som dere bruker 🙂

 

Ellers finner du mye på community eller ved å google 

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"