Mine områder
Hjelp
Anne Seljord
CONTRIBUTOR ***

SAF-T

av Anne Seljord

Vi har Visma Business versjon 12.10.0. Hvilken versjon må vi ha for å være oppdatert med det som har med SAF-T å gjøre? Dette kommer vel fra 01.01.19?

7 SVAR 7
Godkjent løsning
Øyvind Årseth
VISMA

av Øyvind Årseth

Vi har lagt ut en artikkel her i Community som forhåpentligvis gir svar. Se artikkel her.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Be din partner om å være med på Produkt Update i morgen 13.09.19 kl 9.  Her blir temaet SAF-T tatt opp.

Det er de som skal orientere dere om dette.

Terje Gulbrandsen
CONTRIBUTOR ***

av Terje Gulbrandsen

Makan, dere kan vel bare svare på denne tråden på spørsmålet, om du ikke vet svaret før i morgen etter kl, 09, så svar oss da.

Dette er jo et diskusjonsforum for "Visma Business og Regnskapsbyrå", da er vel dette et relevant spørsmål her.

Erik Nilssen1
CONTRIBUTOR ***

av Erik Nilssen1

Enig, "makan!", opplever ofte de smålige svarene vi får; jeg bestilte revisortilgang direkte fra Visma og spurte samtidig om hvor lang tid tilgangen varte. Jeg fikk tilgang, men han nektet å svare meg på hvor lang tid jeg betalte for, selv om han visste det, jeg måtte pent spørre min partner om det...........

Forstår at de har en avtale slik at partner også får fakturert sitt, men det må da finnes grenser.

Det hører med til historien at partner ikke visste det, og måtte sikkert spørre Visma.............

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Fra versjon 13.10.1 ser det ut som alle funksjoner for å håndtere tilretteleggingen som må gjøres i kontoplan er på plass. Importfila angående standardkonto ligger på mappa og funksjonen for å kjøre gjennom SAF-T konto/standardkonto er der. Kontaktpunkt hos partner bør kontaktes angående dette. Jeg har satt meg inn i det fordi en av kundene jeg har dialog med allerede har spurt. Dette er ikke en kompleks tilretteleggingsjobb, men den må gjøres pr klient. Jeg antar at kontaktpunkt hos partner kan snakke med dere om dette, og det er vel ikke umulig Visma kommer med en artikkel på saken etterhvert heller. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Vi ser at ingen kunder eller partnere har besvart dette innlegget. Dette innlegget anser vi som en supportsak, og ber deg kontakte din Visma partner hvis dette fortsatt er noe du ønsker svar på.

 

Med vennlig hilsen

Beathe Rian

Visma

Terje Gulbrandsen
CONTRIBUTOR ***

av Terje Gulbrandsen

Hei, dette er vel et spørsmål som Visma må kunne svare på!

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"