Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Vedlegg til utgående faktura

av Anonymous

Hei!

Vet noen hvordan man kan legge til vedlegg på utgående fakturaer i Visma Business? Som vi senere kan finne i "kopi av ordredokumenter"? Nå skriver vi ut vedleggene som vi får på mail, som vi så scanner inn til egen mappe sammen med faktura. Takker for svar.

7 SVAR 7
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk!

Jeg sliter med å få slettet/endret vedlegg etter det er lagt til. Finner ikke kolonnen "ordrevedlegg" noe sted.

Jeg bruker Visma Business. Kan den hete noe annet?? 

Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Vedlegget vil følge med ja 🙂

Ang "behandlingen er ikke implementert" kjenner jeg ikke til. Regner med at du forsøker å koble en pdf og at du står på en ordre? 

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen,

 

Tilleggsspørsmål; når fakturaer sendes elektronisk, vil da vedlegget følge med??

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Funksjonen "Vedlegg til faktura" har blitt trøblete. Får melding "Behandlingen er ikke implementert".

Hva har skjedd? Dette funferte fint tidligere. Noe jeg kan gjøre for å blåse liv i funksjopnen?

Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

En tabell som heter ordrevedlegg inneholder disse vedleggene. Du kan se og evt slette derfra. Design inn tabellen i ordrevindu(er)

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hvordan kan man etter lagring se hvilket vedlegg som er knyttet til ordren og eventuelt slette dette?

Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Det kan du fra versjon 8 av Visma Business. Høyreklikk ordrehodet, behandling, nederst har du valget "legg til vedlegg". 

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"