Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Bunter uten linjer

av Anonymous

Hei,

 

Ved kontroll av regnskapet/bunter, kommer jeg innimellom over en bunt hvor jeg får opp mld om "Bunt uten linjer", og får spørsmål om jeg ønsker å føre på bunten. Når jeg svarer nei på dette, får jeg spørsmål om jeg ønsker å slette bunten. Hva skjer hvis jeg trykker "ja" og velger å slette bunten? Vil det da bli et hull i bunt-nummereringen? Kan jeg evt. få oppdatert den blanke bunten slik at jeg får ut en posteringsliste mtp. fullstendighet i buntnummer?

 

Tusen takk for hjelp. 🙂

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Du kan gå inn i "Bunter uten linjer" som vist på vedlegg og trykke på "excel-knappen" i samme bilde.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Er det noen måte å få ut en liste over "bunter uten linjer". Selv om jeg ikke sletter dem i contracting, blir det jo "hull" i permene som leveres til revisor. (han reviderer ikke i programmet)

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Du får ikke oppdatert en bunt uten linjer.  Hvis du sletter bunten blir det"hull" i serien. Bunten skal legge seg på statusen "Uten linjer", se vedlegg.  Der kan du ta den opp og fortsette føringen, evnt. bare la de ligge.  Ser at bunten ikke alltid blir liggende i riktig status og dette er meldt vår utviklingsavdeling.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"