Mine områder
Hjelp
Ingrid Bekkeli
CONTRIBUTOR ***

Community et åpent forum, eller kanskje for åpent?

av Ingrid Bekkeli

Hei!

Av ren nysgjerrighet søkte jeg opp meg selv på nettet og fikk treff på Bing, fant ganske fort en sak som jeg har lagt inn her. Visma Community: skattekort feilmelding, en sak fra 25. mars 2014.

Jeg trodde Community var et lukket forum (ved hjelp av e-postadr og passord) og ble overrasket over å finne innlegg her åpent på internett. Dette burde det vært opplyst tydelig om fra dere og når vi i tillegg blir oppfordret om å legge inn bilde så blir jeg ganske så provosert!

Har det vært en "glipp" eller er dette meningen?

 

Hilsen Ingrid

 

 

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Helga Marie Auran
VISMA

av Helga Marie Auran

Hei Ingrid,

Takk for tilbakemeldingene dine. Visma Community er et åpent nettsamfunn, det vil si at all informasjon kan leses av kunder og andre interesserte. Grunnen til at vi har valgt å ha dette åpent er for at så mange som mulig skal dra nytte av alle spørsmål og svar som legges ut.

Det stemmer som du sier at for å være aktiv i forumet og bli medlem i Community så må du være innlogget/kunde, men at alle vil ha mulighet til å finne svar på sine spørsmål også uten å være innlogget.

Når man registrerer seg som medlem bekrefter man at man godtar generelle vilkår og betingelser, her står det forklart hvordan Community fungerer. Forstår at dette kanskje er noe man ikke husker etter å ha vært medlem en stund. Vi har derfor også lagt ved en link til disse nå på brukerforum oversikten.

Vi oppfordrer alle til å legge ved et bilde av seg selv siden man gjerne diskuterer og "snakker" mye sammen i forumet og det blir litt hyggeligere når man har et ansikt på de man snakker med. men det er selvfølgelig valgfritt om man ønsker det eller ikke.

Nok en gang takk for tilbakemeldingene dine, og jeg håper du vil fortsette å bruke Community og forumet til å finne svar på dine spørsmål fremover.

Hilsen Helga

Prosjektleder Visma Community


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"