Mine områder
Hjelp
Nina Sivertsgård
CHAMPION *

Dokumentsenter for Contracting "kræsjer" veldig ofte.

av Nina Sivertsgård

Hei. Er vi mange som sliter med at dokumentsenter for Contracting "kræsjer" for ofte? Jeg forsøker å telle til 10 mellom hver gang jeg flytter meg mellom fanene (Nye dokumenter, Til godkjenning osv). Noen ganger holder ikke det en gang... Da kommer den irriterende "Visma.Workflow.Client.Windows has stopped working. Close program". Så var det å starte programmet på nytt, og på nytt, og på nytt. Sikkert 10-20 ganger per dag noen dager. Noen tips? Feil Windows? Vi har nå Windows server 2019 standard... Hadde inntil nylig 2016 versjon tror jeg. Mvh Nina

14 SVAR 14
Lise Borge
CONTRIBUTOR ***

av Lise Borge

Slenger meg på denne. Feilmelding Visma.jpg

av Pierre Reklev

Hei

 

Hvilke versjoner av Contracting og Visma Dokumentsenter har dere+

 

Tusen takk

Lise Borge
CONTRIBUTOR ***

av Lise Borge

Contracting 14.10.00

Dok.senter 13.10.03

Godkjent løsning
Pierre Reklev
VISMA

av Pierre Reklev

Hei Lise,

 

Det har kommet en oppdatering i Windows av .Net som gjør at versjoner 13.10.x av Doksenter ikke fungerer som de skal. Her må dere få oppgradert Dokumentsenter til nyeste versjon enten av de som drifter dere eller ved å få hjelp av våre konsulenter.

Send i såfall en mail til contractingkonsulent@visma.com så hjelper de dere med å få oppgradert Visma Dokumentsenter.

 

Ha en strålende dag videre.

Lise Borge
CONTRIBUTOR ***

av Lise Borge

Er det doksenter som gjør at det blir feilmelding i Contracting? Eller tolka jeg det feil?

Nina Sivertsgård
CHAMPION *

av Nina Sivertsgård

Når jeg jobber i dok.senter så "kræsjer" softwaren veldig ofte, så må starte opp programmet på nytt og på nytt og på nytt osv. Mange ganger før jeg er ferdig med dagens dok/bilag. Mvh Nina 

av Pierre Reklev

Det er en oppdatering i Windows som gjør at Dokumentsenter krasjer. Som igjen vil gi feilmeldinger. 🙂

Nina Sivertsgård
CHAMPION *

av Nina Sivertsgård

Hei igjen. Dette problemet har jeg hatt siden vi tok i bruk Dok.senter i 2018... Mvh Nina

av Pierre Reklev

Hei Nina,

 

Hvilken versjon av Contracting og Visma Dokumentsenter har dere?

Nina Sivertsgård
CHAMPION *

av Nina Sivertsgård

Hei igjen Pierre. Per d.d. har vi DC 14.10.0 og VC 14.10.02. Men som sagt så har vi hatt disse problem helt fra oppstart. Vi har oppdatert den ene eller den andre softwaren hver gang dere har sagt at "den versjonen samarbeider dårlig med den versjonen". Problemet er vedvarende. Mvh Nina

Nina Sivertsgård
CHAMPION *

Hittil i dag 6 ganger. Nina

av Pierre Reklev

Hei Nina,

 

Dette er veldig rart. Høres ut for meg at dette er noe en av våre tekniske konsulenter bør se på.

Slik skal det ikke være. Skal jeg prøve å få tak i en for deg eller vil du sende inn til contractingkonsulent@visma.com selv? Da får du saksnummer og kan holde på kontakten selv. 🙂

ELNORkhk
CONTRIBUTOR **

av ELNORkhk

Hei, har samme problemet hos meg. Dette skjer daglig - og gjerne når jeg er inne i contracting for å se lev.fakturaer.

Har versjon 14.10.01 Contracting og 14.10.1 Dok.senter.

 

Katarina

av Pierre Reklev

Har snakket med Katarina på telefon. 🙂

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"