for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei , lurer på om det hadde vert mulig å se den faktiske fakturaen i faktura oversikten og ikke bare forkura forslaget u/mva.
Greit å sjekk at det er rett adresse , hva faktura sum inkl.mva er osv
Løst! Gå til løsning.
Supert at du fikk det til å fungere:)
Notert og sendt som et ønske til produkansvarlig. Blir vurdet til en evnt. senere versjon.
Ok, då fungerte det 🙂 Men veldig tungvindt om ein skal sjekke fleire faktura før utsendig. Bedre om denne proformafakturaen kunne vist i "vis faktura"
Hei!
Da må du (etter å ha lastet inn blanketter som beskrevet før) gå på Faktura-Spørring-Faktura, klikke på ønsket faktura for å få den opp på skjerm. Deretter trykker du på skriversymbolet og skriver den ut til en skjermskriver (F.eks. Bullzip). Da ser du faktura med logo og alt.
Har prøvt , men får dette ikke til
Jeg er her:
Faktura
Spørring
Faktura (fakturaoversikt)
Vis faktura --- her er det eg vil sjå den faktiske faktura framsiden (med logo og alt )
Hei!
Du kan legge inn en annen blankett på fakturaforslaget som heter Proformafaktura, den viser mva og totalbeløp.
Gå på "Nedlastinger" her på Community - Blanketter - Fakturaforslag, der ligger blankettene med forhåndsvisning så du kan se hvem du ønsker å benytte. Importer ønsket blankett, beskrivelse på dette ligger på samme side. Legg så definisjonsnummer du har valgt inn på blankettstyring på fakturaforslag-blanketten.
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101