Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Fakturaeksport til ekstern regnskapsfører

av Anonymous

Eksport av utgående fakturaer feilet 28. mars og vår partner IKAS mangler 14 fakturaer fra oss. Er det noen måte å eksportere disse på nytt fra contracting? Vi har tidligere skrevet de ut, scannet de og sendt de pr epost.

6 SVAR 6
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei igjen!

Et lite tips...

Gå inn på din utforsker på området du har Visma Contracting liggende, f.eks P:\contracting\etc

Finn programmet Tillat_hjelpefil.exe, dobbeltklikk og kjør det på din PC (Hvis dere har lokal server og ikke en terminalserver/ASP-løsning). Se om du nå kommer inn på hjelpeprogrammet.

Riktig god påske:)

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk skal du ha! Jeg hr vært inne her men jeg får ikke åpnet dokumentene - kanskje for utålmodig.

God påske når den tid kommer!

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei Kristin!

Du må benytte hjelpeprogrammet til Visma Contracting. Trykk på menyen Hjelp - Hjelp Visma Contracting.

Der er det en meny og du velger da her i ditt tilfelle Lønn - Vedlikehold - Lønns- og trekkarter og lønnstakere.  Legger med et vedlegg som et eksempel.  Skulle du trenge mer hjelp utover dette må du kontakte support på mailadresse: contractingsupport@visma.no

Ha en god dag:)

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Finner jeg noe sted en brukerveiledning på hvordan man oppretter ny lønnsart med kost og utpris?

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

God morgen Kristin!

Supert at du gir tilbakemelding på at du har fått hjelp.

Ha en god dag:)

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg kom igjennom på telefonen til dere nettopp og fikk svar om at det måtte scannes og sendes pr epost.

Kristin

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"