Mine områder
Hjelp
Thrine Hoel
CHAMPION *

Feilmelding boligmappa

av Thrine Hoel

111 - Boligmappenr finnes ikke i Boligmappe (Feil fra 'soap:Client')

Får denne feilmeldingen når jeg forsøker å laste opp dokumenter i biligmappa til en kunde som allerede har et mappenummer og som vi har lagt ut i på tidligere ordre!

Noen som vet hva som skjer her og hvordan fikse dette??

 

7 SVAR 7
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg tror det kan ligge noe feil på kundene.
Forsøk neste gang å sjekke på kunden om koblingen til Boligmappa er grei og dataene finnes der.

 

Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Ja, alt ligger riktig og jeg forsøkte på samme måte å bytte kunde, uten hell, men så byttet jeg både kunde og arbeidssted til en kunde jeg vet har boligmappe og nå fikk jeg opp riktig bm når jeg byttet tilbake!

Muffens!!

Men, det fikset seg!

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ligger det riktige opplysninger på kunden når det gjelder Boligens registreringsnummer og Boligmappenummer.

Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Hei,

Ny kunde i dag 21.10.14, samme problem, men ikke samme løsning!!

 

Mvh

Thrine

Godkjent løsning
Hege Johansen2
VISMA

av Hege Johansen2

Etter å ha snakket med kunden, fant vi ut at det har skjedd noe feil da ordren ble opprettet.

Det ble ikke hentet inn korrekte opplysninger fra kunden, slik at boligmappenummeret lå blankt.

Vi byttet kunde og arbeidssted på ordren, og deretter tilbake til riktig kunde, og overføringen gikk bra.

Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Boligmappenummeret kommer ikke opp her, men alt det andre ligger der!

Vi har jobbet for han flere ganger så det ligger dokumenter der fra tidligere, vi finner han jo når vi søker i boligmappa, men når vi skal laste opp så får vi bare feilmelding!
Har forsøkt flere ganger på forskjellige dager!

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ligger matrikkelinformasjonen på ordren under arkfane "Boligmappa"?
Boligens registreringsnummer og Boligmappenummer må finnes der, samt Gårds- Bruks- og evt. Seksjons-nummer.

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"