Mine områder
Hjelp
Klaus Nordengen
CONTRIBUTOR *

For de som oppgraderer til 5.40

av Klaus Nordengen

Det ser ut som at linken til VDC 10.X som må oppgraderes sammen med 5.40 ikke virker eller ikke er implesitt for noen?

 

 

Får feilmelding om at det "ikke er tilgang" på linken på nedlastingssiden. Det er jo ikke supert.

 

Får altså denne

https://community.visma.com/no/software/produkter/Tilleggsprodukter/Visma-Dokumentsenter/nedlastinge... 

 

Herifra

https://community.visma.com/no/software/produkter/Visma-Contracting/nedlastinger/Versjon-54000/

7 SVAR 7
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Utover dette kan du også "følge" produkter dere ikke har.
For å legge til produkter må du være logget inn - gå til Min Side - endre profil - mine produkter og deretter velge produkt. 
Vi anbefaler også å sette på varsel.
Denne videoen gir en enkel forklaring:
 

https://community.visma.com/no/software/kontakt-oss/Informasjonsartikler/visma-community/Tilpass-med...

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det er kun brukere i firmaer som er registrert som kunder av Visma DokumentSenter som får adgang.
Når du er innlogget på Visma Community og velger "Min side" i toppmenyen så har du tilgang til de produktene som står etter  "Du har:"

Er det produkter som dere bruker, men som ikke står der, send en e-post til kundesenteret@visma.no

E-posten må innholde firmanavn, brukernavnet du benytter ved innlogging på Visma Community (normalt e-postadressen din) og hvilke produkt(er) du savner.

Klaus Nordengen
CONTRIBUTOR *

av Klaus Nordengen

Takker - det hjalp 🙂

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Nå skal din bruker ha tilgang, kan du forsøke igjen.

Klaus Nordengen
CONTRIBUTOR *

av Klaus Nordengen

Bruker Chrome - og det er deres webside som sier jeg ikke har tilgang. Ikke nettleseren.

Ergo er ikke min bruker registrert som "eier" av VDC til Visma Contracting vil jeg tro?

Snakk om rettigheter ikke "feil instillinger på IE"

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
På nedlastingsside for Visma Dokumentsenter står følgedne:
 

Slik installerer du ny versjon

  1. Dersom du bruker Internet Explorer les dette
Klikker du på det så kommer ei side med forklaring til hva som må gjøres, der står det:
 
Når du får feilmelding så velger du fra verktøymenyen på toppen
    Vis - Åpne FTP- område i Windows utforsker.
Du kommer da inn i en mappe som gjør at du kan velge hvilken versjon som skal lastes ned.
Dersom du ikke har verktøy- menyen som er markert over tilgjengelig, kan du trykke på ALT- knappen
for å få verktøy- menyen tilgjengelig.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Det enkleste er å åpne Community i en annen nettleser enn Explorer, f.eks. Chrome, Firefox eller Opera. 
 
Her dere ikke noen av dem installert og oppskrifta ovenfor ikke fungerer så gi beskjed.
Da må jeg ta det opp med de som vedlikeholder nedlastingsside for Visma Dokumentsenter.
Klaus Nordengen
CONTRIBUTOR *

av Klaus Nordengen

Burde vel ha vært en link som til da VDC 8 skulle inn kanskje?

 

Ser ut som at v 8 "fungerer" - men det er vel jammen ikke sikkert?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"