Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Føring av innestående, prod.justering m.m. i dok.senter, eksempel D3190/K1530

Hei,

Jeg er nokså ny på dok.senter, og har nå en føring som ikke lar seg føre. Jeg får bare feilmelding. Jeg har forsøkt med flere varianter av mva-koding uten hell… Er det noen som har tips? Jeg har ikke hatt problem med å føre et slikt bilag direkte i Contracting tidligere år. Jeg har åpnet for videre føring på siste termin&regnskapsperiode i tilfelle dere tenker at det kan forårsake feilmeldingen.

Dersom det er umulig å gjøre denne føring i dok.senter: Er det da mulig å registrere det direkte i Contracting og deretter etter oppdatering til regnskap få knyttet bilaget til dokumentet i dok.senter?

capture1.pngCapture2.JPG

Mvh Nina

1 SVAR 1

Sv: Føring av innestående, prod.justering m.m. i dok.senter, eksempel D3190/K1530

Hei Nina,

du må endre kontotype til "ingen" på konto 3190 før du overfører til Visma Contracting for så å endre kontoen tilbake før du oppdaterer. Det er viktig at dersom du skal føre mot ordre må du ikke føre debet/kredit på samme linje, fordi både debet og kredit da blir ført mot ordre.

Det er ikke mulig å knytte dokumentet opp mot føringen i Visma Contracting dersom du fører det direkte der.