Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Kunne se bare egne ordrer som ikke er klare til fakturering

av Anonymous

Dette er jo mulig men jeg har bare funnet ut at man først må klikke på "ikke klare til fakturering" og så bruke ordreutvalg til å filtrere mine egne ordrer. 

Ordreutvalg et tungvint å bruke siden man må skrive inn saksbehandler osv og så gjøre fitreringen.
Vi har et stort ordrevolum og det er 315 ordrer pr. i dag som ikke er klare til fakturering. Disse skal da listes opp. 
Trykker man litt rundt så huskes ikke dette lenger og prosessen må gjøres på nytt.
I innstillinger er det en avkryssingsboks for "kun mine jobber" 

Jeg ønsker meg en "kun mine jobber som ikke er klargjort for fakturering" knapp eller avkryssingsboks et eller annet sted.  

 

3 SVAR 3
Godkjent løsning
John Trygg
VISMA

av John Trygg

Ja det så jeg, beklager det. Meningen var at kun dine jobber skulle vises. Programmet er endret og vil bli med på neste fix. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. Her er det avvik mellom teori og praksis desverre. 

Jeg har krysset av på "kun mine jobber i innstillinger" og det fungerer når jeg henter opp jobber for en kunde i ordre. 

Men, når jeg trykker på "ikke klare for fakturering" så ser jeg ikke bare mine ordrer lenger men alle ordrer som ikke er klare til fakturering fra alle saksbehandlere. 
Det ser ut som valget fra innstillinger ikke gjelder for "ikke klare for fakturering" 

Godkjent løsning
John Trygg
VISMA

av John Trygg

Litt usikker på hva du gjør her, men et forslag er at du under symbolet for innstillinger aktiviserer koden "kun mine ordre". Da får du kun opp dine ordre når du går inn i ordrebehandlingen.

Under ordretabellen har du valget du søker etter "Ikke klare for fakturering". Dette forutsetter at du benytter rutinen for "ordre skal klargjøres før fakturering".

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"