for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Ved utskrift av timeliste fra ordrebildet, kan man velge hvilke lønnsarter som skal fremkomme på liste? Ønsker en liste med bare registrerte timer, ikke kilometer og parkering, f.eks.
Løst! Gå til løsning.
Hei igjen Anne. Det er ikke disse blankettene, men timeliste LØNN, som følger lønnslippen og som spesifiserer timer pr. uke. Har du denne blanketten ???
Sum timer kommer på neste (egen side), i stedet for å komme inn rett etter siste linje....
Hei!
Legger ved blanketter for timeliste Faktura og Timeliste Ordre. Lagre og importer i Contracting på blankettdefinering.
Hei. Jeg prøver å fikse TIMELISTE LØNN, SUM PR. UKE under blankettdefinisjon, men trenger hjelp, evnt. nedlastning av blankettene på nytt, siden jeg sikkert har klusset det til. Det skrives ut ekstra sider, og i den ferdige blankettdefinisjonen står det ikke linjenummer, så jeg finner ikke ut hvor feilen ligger...
Har dere disse blankettene lett tilgjengelig for nedlastning ?
Hei igjen!
Nei, dessverre, det finnes ikke. Du må velge timeliste ordre eller timeliste faktura.
Hei,
finnes det en timeliste som kan tas ut uten andre arter enn timer? Evt. valg av arter til utlisting?
Hei!
På "Timeliste ordre" fremkommer alle arter som er registrert på ordre, men hvis du går på "Timeliste Faktura" får du kun artene/timene på fakuraen.
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101