avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Elin Bergsvik Nilsen
CONTRIBUTOR ***

Skattekort

av Elin Bergsvik Nilsen

Hei.

Er det slik i versjon 11.11.02 at vi ikke får melding fra Skatteetaten når noen har vært og endret skattekortet sitt.

Elin

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei Elin!

Melding fra skatteetaten om endring av skattekort har ikke noe med Visma Contracting å gjøre. Det er meldinger som skatteetaten sender ut på mail eller SMS. Vi vet at meldingene fortsatt blir sendt ut, de ble nevnt på møtet vi var på med A-ordningen sist fredag:)

Det vi ikke får med "Hurtig svar" er melding om at det foreligger svar på forespørsel. Men, man får da svaret umiddelbart, i motsetning til tidligere. Da sendte man forespørsel, og så fikk man melding - gjerne dagen etter - om at det forelå svar på forespørselen. Så måtte man inn å hente dette. Nå går altså dette raskere, og man får svar umiddelbart.

(Men det jeg beskriver i siste ledd er ikke nytt fra 11.11.02, kom i en tidligere versjon).

Ha en fin dag:)

Kari Eriksen
CONTRIBUTOR *

av Kari Eriksen

fått melding om at ansatte har endret skattekort , får bare feilmelding når jeg prøver å hente nytt skattekort.

hvor har dere "oppskriften" på hvordan dette skal gjøres? har lastet ned siste fix

Mette Mortensen
CONTRIBUTOR *

av Mette Mortensen

Jeg får heller ikke hentet inn nye skattekort.

Det tar flere dager fra jeg sender forespørsel til skattekortfil med retur kommer i Altinn.

Da får jeg ikke hentet det opp fordi jeg får ikke overstyrt referansenr.

Er det noen steder man kan overstyre arkivreferansenr slik at vi kan hente inn svaret fra Altinn ?