Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Timesats med rabatt på faktura

av Anonymous

Er det laget mulighet for at det på faktura fremkommer hvilken timeavtale som ligger inne på kunden slik at det framkommer f.eks 700,- - 20% rabatt istedet for at det står 560,- Dette er savnet da timepriser uansett er høye, og hvis kunden da ser at han får rabatt er det ofte en god følelse for dem..

5 SVAR 5
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei Øyvind og Christian!

Hvis dette er et ønske fra dere sender dere dette inn på mail til contractingsupport@visma.no med beskrivelse og begrunnelse for ønsket.  Det vil bli registrert til utviklingsavdelingen og tatt med i vurdering til en senere versjon.

Ha en god dag:)

Christian Sirnes
CONTRIBUTOR ***

av Christian Sirnes

VI kunne også tenkt oss denne muligheten, at vi kan gi rabatt på timeprisen på samme linje, ikke i en egen under.

Kan dette legges inn i senere versjoner/oppdateringer ?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

TAkk. Er dette noe som ligger i planen å få inn i senere versjoner av programmet? Dersom vi bruker denne metodenvil ikke fakturagrunnlag under "spørring" "akkumluert" bli rikitg da timeavatlen som ligger på orden blir feil - kun faktura får dette med seg. Forstår jeg det riktig?

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Pr. dags dato er dette ikke mulig.

Men, du kan legge 700,- i timeavtalen din.  Deretter lages et behandlingsnummer som du kaller Rabatt timer som legges inn på linjen under, med f.eks 20% rabatt.  Da blir det synlig for kunden din.  Legger ved et eksempel på et slikt behandlingsnummer.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Bruker Visma contracting

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"