Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Treghet

Nokon som har tips til kva man kan gjera for å få ting o contracting til å gå kjappare? F.eks å opne ordrer i arbeid eller spøring på varelager der alle varer skal komme opp tar ein liten evighet. contracting ligg på ei sky.

2 SVAR 2

Sv: Treghet

Hei

Dette kommer an på server-miljøet hvor Contracting og andre programmer er installert. Veldig vanskelig for oss på support å kunne svare på dette og i slike tilfeller er det ofte lurt å kontakte våre konsulenter på contractingkonsulent@visma.com slik at de i samarbeid med de som drifter dere ser på server-løsning og hvordan dette kan gjøres mer effektivt.

Ha en super dag videre.

CHAMPION ***

Sv: Treghet

Vi kjører VC på egen server på huset, og husker vi sleit med dette for en del år siden, og mener da vi fikk installert ACU-server(??) eller noe slik, og det fikk det til å gå raskere. 

Jeg har tilgang til alle ordre i hele firmaet (mellomstort/stort firma, og MANGE ordre) og fra jeg åpner ordrebildet til jeg er klar til å jobbe tar det 3-4 sekunder.