Mine områder
Hjelp

Visma Contracting låser seg

av Bjørg Astrid Kristofferstuen

Hei

Jeg opplever stadig at systemet låser seg når 2 rutiner kommer i konflikt. F. eks: i dag sto jeg inn på en linje i timeregistrering for jeg hadde sjekket timer. Glemte dette og skulle registrere en vare på samme orde noe senere. Jeg åpner ny seddel og taster varenummer. Få da opp melding om at ordren er opptatt i timeregistrering, men jeg får ikke lov til å gjøre noe med det. Jeg trykker både ok, esc og kryss i høyre hjørne på advarselsboksen, men det skjer ingenting annet enn at boksen spretter opp igjen. Jeg prøver også å gå inn i timeregistreringen for å avlutte denne, men det får jeg heller ikke lov til. Her er alt sperret. Ingen ting fungerer uansett hvilken rutine jeg prøver. Dette skjer ofte nå to program kommer i konflikt. Er det jeg som gjør noe galt, eller er det noe jeg skal/kan gjøre som jeg ikke vet om. Syntes det er tungvint. Må gå inn i oppgavebehandling og avslutte hele Visma Contracting for så å logge meg på nytt?? er det flere enn meg som har vært borti dette? Jeg er den eneste på kontoret som benyttet VC.

1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Detter er et helt normalt problem med Contracting. Skjer stort sett daglig at en må restarte og begynne på nytt.

Vi får håpe at de snart kan finne en løsning på alle hengproblemene i programmet.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"