Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

feil i antall timer på ordre/faktura

av Anonymous

Hei

Opplever at antall timer summert opp i ordrebildet er mye mere enn hva som blir listet opp når jeg åpner timebildet på ordren.( dobbetl antall på lærlingtimer) Antallet som kommer på fakturaen har også det høye antallet som vises i hovedbildet. Når jeg lager faktura og går inn i på timelinjen for å rette antallet til det riktige, så kommer bildet opp med timer pr dag, der ligger timene dobbelt ( altå 15 timer istedenfor 7,5) Kosten på ordren ligger også med det doble antall timer. Vedkommende har kun fått lønn for det riktige antall timer. Er dette noe jeg kan rekalkulere eller få rettet på noen måte?

6 SVAR 6

av Anne Haagensen

Fint, takk for at du ga beskjed.

Ha en god dag:)

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

 

Har fått hjelp i dag.

 

Mvh Anita

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

I denne saken kan vi ikke komme med noen forklaring på hva som har skjedd.

Men, hvis du ønsker det kan vi hente ut dine data og sjekke igjennom de. Vi må ha ordrenummer det gjelder. Du må da zippe datamappen din når ingen er inne i Visma Contracting.  Gi evnt. beskjed når dette er gjort så fjernstyrer vi og overfører dataene hit.  Trenger du hjelp til dette må du ta kontakt med support pr. mail eller telefon.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Jeg har samme problem. Hvordan ble dette løst?
Anita

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det ble ikke bedre. Se vedlegg. Summert opp antall timer stemmer ikke med timespesifikasjon. Har gjort det du beskrev over

Nina

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Hvis detaljene under Spørring-Timer på ordren er riktig, men akkumelert bildet ikke er oppdatert kan du kjøre en "oppfrisk" rutine.  Ordre-Vedlikehold-Danning ny saldo.  Tast inn ordrenummeret og trykk "Enter", trykk "Dann saldo".  Sjekk om ordren er riktig nå.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"