Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

remittering av AGA og forskuddstrekk

av Anonymous

Skjønner ikke hva jeg gjør galt. 

Får ikke dannet remitteringsfil for AGA og forskuddstrekk basert på a-meldingen for mars (med frist 5/4). 

Ser at sum og forfallsdato ikke har kommet inn, selv om jeg har fått a-meldingen godkjent. 

 

Se vedlegg

5 SVAR 5
Godkjent løsning
Hege Johansen2
VISMA

av Hege Johansen2
Hei Lina!
Ønsker å komme med en kommentar på denne saken så det ikke blir forvirring.
Spørsmålet som i utgangspunktet ble lagt ut her, løser seg med forslaget over, slette linjene og hente inn ny tilbakemelding.
Det du refererer til som en problemsak er henting av tilbakemelding hos deg som blir tom, denne saken ligger nå hos utviklingsavdelingen.
May Britt Øybost
CONTRIBUTOR ***

av May Britt Øybost

Hei Lina.

Forstår det. Lykke til. 🙂

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

May Britt: Jeg pleier å remittere hver måned etter at lønna er avstemt, a-melding sendt og godkjent. Har ikke forfallsdato før de faktisk skal betales. Spiller jo ingen rolle egentlig 🙂 

 

Nå viste det seg at dette problemet var mer utfordrende enn man først trodde. Support og utvikling bruker vel opp mot 2 timer på det i går, og vi skal fortsette i dag. 

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Hvis du ønsker å danne en remitteringsfil på AGA og forskuddstrekk basert på A-meldingen for mars skal det gå fint.

Hvis sum og forfallsdato ikke har kommet inn prøv å slette linjene for A-meldingen i mars for deretter å hente ny tilbakemelding for måneden.  Se om linjen nå ligger utfylt med sum og forfallsdato.

Ha en god dag:)

May Britt Øybost
CONTRIBUTOR ***

av May Britt Øybost

Hei Lina

Pleier du å remittere hver måned da?

Mars sendes sammen med april som blir 2. termin med forfall 15. mai.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"