Mine områder
Hjelp
Ingrid Bekkeli
CONTRIBUTOR ***

skattekort feilmelding

av Ingrid Bekkeli

Import fil fra Altinn SKORT.txt, helt på slutten får jeg melding: Skriver skattefil til disk. Objektreferanse er ikke satt til en objektforekomst.

Hva betyr dette? Har akkurat gjort det samme på en annen klient i Contracting og da gikk alt bra..

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ved nye versjoner sendes det normalt ut en e-post til alle som "abonnerer" på produktet (dvs. Contracting).

Jeg har nå lagt inn versjonsnummer og dato for siste versjon av Visma Contracting til høyre her på starten av Brukerforum for Visma Contracting.

 

Godkjent løsning
Ingrid Bekkeli
CONTRIBUTOR ***

av Ingrid Bekkeli

Prøvde om igjen i dag og nå gikk det bra (!?). Må også oppdatere til siste versjon. Takk for tilbakemelding!

Hvor står melding om nye versjoner, bare på nedlasting siden? Jeg åpner Community daglig men logger meg ikke på min side og sjekker nedlastinger daglig. Burde stått noe om oppdateringer lett synlig eller gjør det det bare ikke synlig nok for meg..?

Hilsen Ingrid

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Feilmelding kommer fra verktøyet til MicroSoft (.NET).
Sannsynligvis skyldes det at det ikke finnes noe vedlegg fra Altinn.
(I dette tilfellet betyr det sannsynligvis at det ikke var lagt ved skattekort.)
Du nevner ikke hvilken versjon du har av Contracting, men i versjon 5.21 av Contracting skal ikke slike meldinger forekomme.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"