Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

timegodkjenning - flytte timer til annen ordre

av Anonymous

Skjønner det er litt mye å gjøre på support, ringte litt over kl 9 i dag, satt i 25 min i kø og valgte til slutt at dere skulle ringe tilbake (uten at man mister sin plass i køen...) og har fortsatt ikke hørt noe. 

Kanskje det er noen andre der ute som kan hjelpe?

Vi har aktivert timegodkjenning på lønnsanvarlig og saksbehander. 

Det har kommet inn en ordre med feil ordrenummer, jeg taster inn nytt (korrekt ordrenummer), får spørsmål om jeg vil flytte, svarer bekreftende, men den hopper allikevel tilbake til galt ordrenummer, og timene kommer ikke på ordren. 

Se vedlegg. 

Hva gjør jeg galt? Er det noe jeg ikke har godkjennelse for å gjøre? En hake ett eller annet sted som ikke er haket av?

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei Lina!

Ja, januarmåned er som alltid en veldig travel måned for support. Håper på forståelse for dette. Systemet virker slik at alle som ber om "tilbakering" blir ringt tilbake automatisk. Men, dersom mottaker da ikke svarer blir det ikke flere forsøk.

Ut i fra det du skriver ser det ut som om du flytter på riktig måte og det er vanskelig å svare her på hvorfor du ikke får flyttet.  Kan du sende saken med vedleggene dine på mail til contractingsupport@visma.com så blir du kontaktet av support.  Her må noen logge seg på hos deg for å finne ut hvorfor du ikke får flyttet til en annen ordre. Fint hvis du er oppe på siste versjon 11.10.01.

Legger allikevel ved en beskrivelse som muligens kan hjelpe deg.

Ha en riktig god dag:)

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"