Mine områder
Hjelp
Ingelstrand
PARTNER

Dokument senter

av Ingelstrand

Hei vad skjer med Dokument senter i fremtiden ?

Hur påvirker workflow for business godkjenner ?

 

Mvh

Leif I

4 SVAR 4
Ingelstrand
PARTNER

av Ingelstrand

Når kommer workflow at vare tilgengelig for Business  fullt ut ?

Ingelstrand
PARTNER

av Ingelstrand

Så det betyder at Dokument senter kommer ikke fases ut, uten workflow blir bare ett alternativ da ?

 

Mvh

Leif I

Godkjent løsning
Svein Holanger
VISMA

av Svein Holanger (Oppdatert ‎24-02-2021 11:58 av Svein Holanger VISMA )

Hei

Jeg kan svare på hva som skjer med Document Center: Det er ingen endring i statusen til Document Center. Vi har fortsatt samme team som jobber med å forbedre og videreutvikle Visma Document Center, og jobber med mange forbedringer. Document Center vil fortsatt være relevant for de som bruker økonomisystemene Business, Global, Contracting og Nova.

Business lager sin egen versjon inne i Business som kalles Workflow. Dette er for de som ønsker å gjøre alt arbeid inne i Business. Fremover vil nok noen som bruker Business, velge å gå over til Workflow, mens andre ønsker å fortsette med Document Center.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Svein - det lyder meget spændende med Workflow - vi hos Shoe-d-vision glæder os til version 15.10 - hvor vi kan se denne version og modul - vil modulet være mere "Visma Business orienteret" dvs. fleksibilitet, web-services, benyttelse af kombinationsmatericen mv. - findes der noget dokumension af dette modul, video mv. ?

 

Klaus

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"