Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Ferieafløser

av Anonymous

Hej Alle

 

Lad os sige at jeg skal på ferie, og min kollega 'Christian' skal forestå mine godkendelser i document center mens jeg er væk.

Hvordan giver jeg ham adgang til mine dokumenter?

Jeg er på en del autoflows og er også 2. godkender for visse brugere, hvis en beløbsgrænse overskrides.

 

(Vi har Visma Business, hvis det skulle gøre nogen forskel)

På forhånd tak - Med venlig hilsen - Martin

4 SVAR 4
Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Hei, hvis du bare benytter dokumentsenter og ikke Visma.net Approval så finnes det nok ingen "ut av boksen" løsning. I Visma.net Approval kan dette gjøres under innstillinger når du er på Approval fanen i Visma.net. Er du administrator i Approval kan du også administrere andres vikarer i tillegg. Les gjerne om Subsitutes i hjelpen til Approval; https://static.visma.net/approval/current/documentation/1.40/en/visma.net_approval_user_guide.pdf

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous (Oppdatert ‎30-04-2018 12:28 ( )

Tak for ærligt svar.

 

Hvad gør andre virksomheder? jeg tænker vi ikke er de eneste der har medarbejdere som går på ferie 😕

 

Er Visma Document Center et produkt som er ved at blive udfaset, med Visma.net approval som overtagende produkt?

 

(skal jeg trykke på 'accept as solution' ved dit svar. Svaret er jo korrekt, men det er ikke en 'solution'.)

Godkjent løsning
Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Visma.net Approval brukes i kombinasjon med Visma Document Center. VDC fungerer som mottak og integrator til Visma ERP systemet. Når du sender en faktura på flyt(godkjenning) så kan en benytte Visma.net Approval til godkjenning istedet for å bruke VDC (widows klient) til godkjenning. Lisensmessig er det samme kostnad, men det krever en installasjon mot "skyen". 

 

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Tak for hurtige svar. 
Jeg melder ud i organisationen at ledere fremover skal kontrollere doc. center i deres ferier.

Man bliver lovet at alt virker out of the box, men vi har bare fået katten i sækken 😕

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"