Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Kolonne for beløp uten mva

av Anonymous

Når vi skal godkjenne faktura år vi opp diverss kolonne som vi kan ordne og flytte på selv, men savner 1 kolonne, nemlig "beløp eks mva" samt at kollen "beløp" skulle hatt tekst "Beløp inkl.mva"

 

Er dette en instilling vi selv kan utføre -eller er det en e endringi systemet som da må gjøres? noen som vet?

 

Jeg kjenner til inbstilling som viser i bidlet som er vedlagt, men finenr ike det jeg er ute etter..

 

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg er kalr over at det er flere punkter, har bladd gjennom alle sammen uten å finen den riktige v 🙂 Mulig det har sammenheng med at jeg ikke er innlogget som systembruker. Får evt ringe Visma 

Ørnulf Lindset
CHAMPION *

av Ørnulf Lindset

Du må nok bare rulle lengre ned - kolonnene vises ikke i alfabetisk stigende rekkefølge i denne dialogboksen, men i den rekkefølgen du (og i første runde, programmet) har valgt å ha dem selv. Det betyr at det ligger mange kolonner nedenfor de som du allerede har valgt og sortert inn blant de standard valgte kolonnene.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. Jeg finner dette oppsettet, men kolonnen for "beløp eks mva finnes ikke, kun "beløp" (som er inkl mva) og selve mva-beløpet. Vi operer jo kun eks mva i vår verden -så dette er litt forvirrende. se vedlegg

Vidar Nerby
CONTRIBUTOR ***

av Vidar Nerby

Prøv å høyreklikk i grått felt under posteringene og velg kolonneoppsett, huk av for Beløp eks mva

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"