Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Kvalitet på bilag i dokumentsenteret

av Anonymous

Hei ! Vi mottar bilag på mail. Når vi flytter de over til dokumentsenteret opplever vi at kvaliteten på endel bilag blir veldg dårlig. Vi klarer ikke å lese hva som står på de. Når vi får de på mail er de fullt lesbare. Er det en innstilling i dokumentsenteret som kan gjøre kvaliteten på bilagene bli bedre ?

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

Opplever selv dette, ved at f.eks alt innhold på en faktura blir fjernet, bakgrunn vises dog korrekt. Den må vi skrive ut via PDF-printer til en ny fil og det fungerer greit, men veldig tungvint prosess..

Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Hei, det er noen komprimeringer på pdf som ikke støttes desverre. Hør med leverandøren om de kan gjøre noe med det eller så må de skrives ut til en pdf skriver før import .Evt skrives ut og skannes på nytt....

Når det er sagt så har dok senter støtte for veldig mange typer så helt hva som skjer her er ikke jeg sikker på. Hvis du sjekker på egenskapenen på dokumentet tipper jeg du vil finne at det kommer fra samme kilde, ett eller annet faktureringsprogram som bruker en "dårlig" pdf-generator....

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"