Mine områder
Hjelp
Karina Tønsaker Aas
CONTRIBUTOR ***

Overstyre flyten

av Karina Tønsaker Aas

 

 

Ser dere skriver i brukertips så fint at man kan overstyre flyten. Har regnskapsførerrolle, men får ikke til å gjøre som beskrevet. Hva gjør vi feil? Det står "Legg til mottaker", men ikke "Legg til bruker". Hvor finnes den knappen? Og hvis et dokument er hentet tilbake og ligger på Nye dokumenter, har jeg jo ikke behov for denne tjenesten. Den trenger jeg jo når et dokument er på flyt. Hvis ikke kan jeg jo bare hente tilbake og sende det ut på nytt.. (Men da mister vi alle tidligere godkjenninger på dokumentet).

Karina

6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
 
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, 

Funksjonalitet for dette finnes også i Visma Approval. 

Dersom du har regnskapsførerrollen i Visma Document Center, så har du gratis bruker i Approval. 

Som regnskapsfører kan du da opprette en bruker i Approval. Denne brukeren må settes med rollen Customer Administrator , og man får da tilgang til menyen Oppgaveoversikt, hvor man kan tilordne et dokument på nytt til medarbeidere. 

 

Endring av dokumenter som er sendt til Approval må altså gjøres i Approval. Forutsetningen er da at man som regnskapsfører har en bruker med rollen Customer Administratror.

 

Har lagt ved et skjermbilde som forklarer hva man kan gjøre i Approval for å tildele på nytt

Karina Tønsaker Aas
CONTRIBUTOR ***

av Karina Tønsaker Aas

Når kommer disse tjenesten til Visma Approval.? De fleste har vel Visma Approval for godkjenning av fakturaer?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei! 

Brukertipset gjelder for dokumenter som ligger i Visma Document Center. 

Karina Tønsaker Aas
CONTRIBUTOR ***

av Karina Tønsaker Aas

Ser dere har oppdatert brukertipset deres. Se min vedlagte print screen.

Der ser dere at selv om dokumentet er merket i Dokumenter slik dere sier, så aktiveres ikke knappen legg til mottakere. Jeg har merket den rødt på bildet. Mulig dette fungerer når dokumentet kun ligger i Visma Dokumentsenter, men dette fungerer ikke når det ligger i Visma Approval.

 

Karina T. Aas

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

 

Brukertipset er oppdatert. Klikk her for å gå direkte til brukertipset.

Takk for at de benytter dem at Visma Document Center Brukerforum.  

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"