Mine områder
Hjelp
Mone Nielsen
CHAMPION ***

Direkte import fra eAccounting

av Mone Nielsen
Noen her som importerer fra eAccounting til Finale Avstemming (Årsoppgjør)? jeg har et par klienter hvor dette ikke går, og får feilmelding: " Det oppsto en feil ved henting av bilaget: Den eksterne serveren returnerte feilen (403) Forbudt. Error code: 4002 Forbidden RequestException - No access to module: api:standard Error id 4718f8fb-c4d5-4337-8cb3-c24c33307607 " sier ikke meg så mye men 🙂
6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Mone.

 

Jeg mistenker det kan være at det er valgt et standard firma for Visma eAccounting. Når man forsøker å hente inn data fra et annet selskap inne i vinduet til Visma Finale så feiler sjekken i bakgrunnen. Har hentet inn løsningsforslaget som vi bruker i Visma Total.

 

Visma Totalt eAccounting.PNG

Håper dette kan hjelpe.

 

Med vennlig hilsen
André Hellesvik
Product Manager, Visma Mamut AS
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen
Nei, jeg Autensierer i Finale hver gang jeg henter opp en ny kunde, og da må jeg velge firma Dette fungerer helt utmerket på 90% av klientene, men så har jeg et par som ikke funker.
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Viser til hyggelig samtale og vi har da aktivert API inne på aktuell Visma eAccounting kunde, og det ser nå ut til å fungere.

 

Si ifra om det skulle dukke opp noe annet.

Ha en fortsatt super dag.

 

Med vennlig hilsen
André Hellesvik
Product Manager, Visma Mamut AS
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂

av Knut Lofsberg

Hei Mone.

Dette er en feilmelding som kommer fra e-Accounting. Ta kontakt med dem for å få hjelp til å løse dette problemet.

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen
har vært i kontakt med dem, men de henviste meg til dere men da får jeg ta kontakt igjen.. takk for tilbakemelding

av Knut Lofsberg

Ta kontakt med supportavdelingen, tlf 40002215 eller support.finale@visma.com

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"