avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
CONTRIBUTOR **

Integrasjon Uni Economy

Er det noen som kan si noe om når integrasjon mot uni economy er på plass?

6 SVAR 6
CONTRIBUTOR ***

Sv: Integrasjon Uni Economy

Vi kunne også tenke oss api-integrasjon med unieconomy

CONTRIBUTOR **

Pr idag er det kun støtte for å lese inn saf-t fil fra UniEconomy over til Finale og bruke dette til å avstemme regnskapet med. Det hadde vært mye bedre med en direkte integrasjon, og jeg håper dere kan få laget denne api integrasjonen så raskt som mulig.

CONTRIBUTOR ***

Hadde bare SAFT-T fungert mot UniEconomy så hadde det jo vært greit, vi får forskjellig saldobalanse i UniEconomy sammenlignet med Finale Avstemming. Jeg har gitt tilbakemelding til de.

CONTRIBUTOR **

Det er noe som ikke stemmer overens med hvordan enten finale tolker saf-t filen eller hvordan unieconomy lager den, for jeg har også opplevd noen uoverensstemmelser der.

Har nå prøvd å avstemme flere regnskap fra unieconomy via saf-t fil og det er mange ganger mer arbeidssomt pga at det må genereres nye filer for hver korreksjon man må gjøre. En integrasjon hvor man bare klikker hent ny saldo balanse hadde vært mye lettere. Greit nok at alle skal kunne lage saf-t filer, men det er to skritt tilbake i brukervennligheten til finale.
CONTRIBUTOR ***

Helt enig med deg Arne. SAF-T filer er ikke et fremskritt. Prøvde det også mot Visma eAccounting tidligere før integrasjonen kom på plass der, men det var bare et styr.

Highlighted

Hei.

Integrasjon mot Uni Economy vil være på plass i løpet av høsten og senest til versjon 32.