Mine områder
Hjelp

Bruker du Visma Community?

av Helga Marie Auran

Da vil vi gjerne komme i kontakt med deg.

To ganger i året sender vi ut Vismagazin med aktuelle artikler til våre kunder. Neste utsendelse er i november og da skal vi ha en artikkel om communities i Visma. Med deg ønsker vi et enkelt intervju hvor vi vil høre din tanker om Visma Community og hva du bruker det til.

Du vil få profilert selskapet ditt med litt informasjon om firma og arbeidshverdag i tillegg til at du får bidratt til å vise at dere er fremoverlente og innovative med å bruke Visma Community.

Skriv "Ja, jeg vil delta!" i kommentarfeltet så er du med i trekningen om å bli med i Vismagazin.

I vedlegget ser du forsiden på de 2 siste Vismagazin.

Vi trenger tilbakemelding så fort som mulig:)


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

den er grei 🙂

av Helga Marie Auran

Hei,

Så hyggelig at du ønsker å delta!

Artikkelen til neste Vismagazin er desverre allerede skrevet så det er desverre for sent i denne omgang, beklager at jeg ikke har skrevet det her.

Men jeg tar gjerne kontakt med deg i forbindelse med fremtidige artikler som skal skrives:)


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Ja, jeg vil delta!

Dere kan gjerne bruke oss! 🙂

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"