Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Endre transaksjoner i Global

av Anonymous

Hei, jeg har lest forutsetningene for å endre transaksjoner i Global, men får ikke disse til å stemme med virkeligheten.  Er det noen som har noen tips.  Har jobbet i Visma Global i mange år, og får dette Rubicon, men skjønner ikke hvorfor jeg noen ganger får endret transer og andre ikke.  Og da ser jeg bort i fra parametrene for at endring skal være mulig. 

Noen ganger går det fint å endre for eksempel et lønnsbilag, eller en korrigeirngsbunt, mens andre ganger er det ikke mulig å endre annet en avdeling mm.  ikke beløp eller konto.  Skyldes som sagt ikke det som er oppgitt for parametre til at det ikke går å endre, periode er ikke avsluttet, kjeding osv.

Noen som har noen tips å komme med slik at jeg kan skjønne dette, for det finnes i mitt hode ingen logikk for hvorfor jeg noen ganger kan og andre ikke.

Takker så mye for tips og råd. 

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Fått svar på denne henvendelsen? Hvorfor settes det opp hinder for denne funksjonen?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Nei, jeg har dessverre ikke fått noe tilbakemeldinger, så er "like lite klok" på hvorfor det noen ganger går og andre ikke.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"