cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
My Areas

Sign in or create account

to get a personalized navigation.

CONTRIBUTOR **

Endre transaksjoner i Global

by Bettina

Hei, jeg har lest forutsetningene for å endre transaksjoner i Global, men får ikke disse til å stemme med virkeligheten.  Er det noen som har noen tips.  Har jobbet i Visma Global i mange år, og får dette Rubicon, men skjønner ikke hvorfor jeg noen ganger får endret transer og andre ikke.  Og da ser jeg bort i fra parametrene for at endring skal være mulig. 

Noen ganger går det fint å endre for eksempel et lønnsbilag, eller en korrigeirngsbunt, mens andre ganger er det ikke mulig å endre annet en avdeling mm.  ikke beløp eller konto.  Skyldes som sagt ikke det som er oppgitt for parametre til at det ikke går å endre, periode er ikke avsluttet, kjeding osv.

Noen som har noen tips å komme med slik at jeg kan skjønne dette, for det finnes i mitt hode ingen logikk for hvorfor jeg noen ganger kan og andre ikke.

Takker så mye for tips og råd. 

2 REPLIES 2
CONTRIBUTOR *

by Heidi Jahren

Fått svar på denne henvendelsen? Hvorfor settes det opp hinder for denne funksjonen?

CONTRIBUTOR **

by Bettina

Nei, jeg har dessverre ikke fått noe tilbakemeldinger, så er "like lite klok" på hvorfor det noen ganger går og andre ikke.