Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Mulighet for å ikke kunne fakturere varer som ikke har lagerverdi?

Hei!

Lar det seg gjøre å sette Global slik at det ikke lar seg gjøre å fakturere varer som ikke er på lager?

Frank

3 SVAR 3
Highlighted

Sv: Mulighet for å ikke kunne fakturere varer som ikke har lagerverdi?

Hei,

Ved å bruke partistyring vil du ikke klare å skrive plukk og videre fakturere det som ikke er på lager. Ved "vanlig" lagerstyring vil du kunne overstyre ved å sette leveres selv om VG setter 0 i leveres pga. manglende beholdning. Da vil du få fakturert det du ikke har beholdning på. Nøkkelen er å følge med på hva som står i leveres og ikke overstyre denne om du ikke har varene på lager. Det er også mulig å sette leveres til std. 0 når du legger inn ordrelinjer. Da kan du bruke rutinen ordreferdigmelding til å sette levers på det som kan levers.

Mvh

Kjetil

NB! Ikke sett igang partistyring uten å ta dette via Partner. Det krever endel forberdelser og det er ikke mulig å slå det av uten videre. Her bør dere vurdere fordeler og ulepmer før dere setter ett slikt prosjekt igang.

Mvh

Kjetil

CONTRIBUTOR **

Hei og takk for svar Kjetil Smilefjes glad Jeg skal se hva vi gjør videre med denne saken! Frank Haugan