Mine områder
Hjelp
Line Hetland
CONTRIBUTOR *

Mva spesifikasjon

av Line Hetland

Skatt Øst har bedt om merverdivgiftsspesifikasjon pr termin. Jeg kan ikke finne en rapport som tar ut dette?

8 SVAR 8
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hva med å kjøre en bilagsjournal som spesifiserer mva pr postering for den ønskede periode.  Da må de vel bli fornøyd?

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

hei, hvordan søker man for å få bilagsjournal spesifisert med mva per postering i Global?

av Stian Alexander Lie

jeg vil tro rapportering\rapporter\hovedbok\mvarapport spesifikasjon bør være mer enn dekkende nok

 

evnt så har bilagsjournal mva og avg. klasse så burde være dekkende den også. rapportering\rapporter\hovedbok\bilagsjournal

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

hei, og takk for svar.

Ser ikke at jeg har noe rapport under rapportering og hovedbok som heter mva spesifikasjon... har versjon 11.13 av Global. Bilagsjournal med mva var en grei rapport, men den ble lang..

 

av Stian Alexander Lie

det kan være at den er ny i versjon 12, men det er standardrapport ihvertfall. Bra du fikk løst det. 

Simen Veum
VISMA

av Simen Veum

Hei.

Takk for tilbakemelding og ditt engasjement her.

Dette var rart. Fint hvis du tar kontakt med din Visma forhandler eller support for videre oppfølging.

Trenger mer info rundt krav som blir stilt.

Line Hetland
CONTRIBUTOR *

av Line Hetland

Den rapporten ble ikke godkjent av Skatt Øst! De mener regnskapssystemet skal ha en rapport som heter mva-spesifikasjon.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

På MVA-oppgaven, gå på fane 3 - Oversikt MVA pr konto.  Velg termin og trykk oppfrisk, så får du den rapporten som Skatt Øst ønsker 🙂

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"