Mine områder
Hjelp
Anne Seljord
CONTRIBUTOR ***

Nye prislister for regnskapsbyråer 2017

av Anne Seljord

Nå har jeg brukt ca 1 time på Visma Community for å få lastet ned prisliste for 2017 og har ennå ikke klart det.

Har kommet så langt at jeg har funnet en link men ved å trykke på den så kommer jeg inn på diskusjonsforum og finner ingen prisliste. Mulig jeg ikke kan bruke nye community men kan noen hjelpe?

7 SVAR 7
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

 

Prislister vil i løpet av dagen legges ut på området "For Regnskapsbyrå"  Dette er et lukket område for dere regnskapsførere.

 

Vi sees på Community For Regnskapsbyrå! 🙂

Anne Seljord
CONTRIBUTOR ***

av Anne Seljord

Er prislista lagt ut? Jeg klarer fortsatt ikke å finne den.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Prislistene ligger på innlogget Community For Regnskapsførere. Trykk her så finner du det.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, hvordan får man tilgang til "community for regnskapsførere"? Oppretter ny konto i tillegg til den man har fra før?

av Helga Marie Auran

Hei @Anonymous

 

Denne tilgangen får man automatisk når man er registrert som et regnskapsbyrå i våre systemer. Iom at dere er registrert med en annen bransje har jeg nå lagt til dette manuelt på din eksisterende bruker.

 

Du finner området "For Regnskapsbyrå" ved å søke i boksen på høyre side eller velge området under "Mine Områder".

 

Navigere til områder_AO.PNG


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂

av Stian Alexander Lie

Hei, 

 

jeg tror nok ikke de prisene ligger offentlig tilgjengelig. Ta kontakt med din forhandler så får du de prisene som gjelder. 

Anne Seljord
CONTRIBUTOR ***

av Anne Seljord

OK. De har gjort det før. Da er det dumt at det ligger link til prislistene.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"