Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Prosjektregnskap

av Anonymous

Når jeg kjører prosjektregnskap har jeg 4 prosjekter der kostnadene skal fordeles på de andre prosjektene, noen tips til hvordan dette kan gjøres på best mulig måte? Fordelingen skal kun vises i rapoortene, ikke i regnskapet. Noen som vet hvordan disse kostnadene kan fordeles på mest riktig regnskapsmessig måte?

3 SVAR 3
Simen Veum
VISMA

av Simen Veum

Flott at du bruker Visma Community til å finne ut om andre har hatt / har samme utfordring rundt fordeling av kostnad fra et prosjekt på andre prosjekter.

Er det andre som har hatt samme utfordring og har funnet en løsning på dette?

Hjelp da gjerne hverandre med å legge inn løsningen her.

Hvis ingen har en løsning på utfordringene deres må du gjerne ta kontakt med din forhandler eller Visma support om du ønsker det. Vi har dessverre ikke mulighet til å gi support på mer kompliserte saker her i Visma Community, men ønsker selvfølgelig at du skal få svar på det du lurer på.

 

Vi setter stor pris på at du skriver i forumet , vil gjerne at du skriver enda flere spørsmål og også gjerne hjelper andre som lurer på noe! Når du skriver spørsmål og svar er du med på å videreføre vårt Community og gjøre forumet til et nyttig sted for alle Visma-kunder.

av Helga Marie Auran

Hei Anne-karin Rikstad,

Ser du har forsøkt å legge inn en kommentar til Mai-Lill Pedersen, men at dette ikke har kommet frem. Jeg er jeg opptatt av at Community skal være brukervennlig og enkelt å bruke, slik at det blir enkelt for alle kunder å kommunisere seg imellom i forumet. Du er ikke den første som har lagt inn ett innlegg som er blankt, og dette forteller meg at det muligens ikke er brukervennlig nok. Kom du bare borti "Legg til kommentar"-knappen eller kan du forklare for meg hva du gjorde?

Helga/Prosjektleder Visma Community


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"