Mine områder
Hjelp
Beth60
CONTRIBUTOR ***

Rapportutskrift Åpen post liste kunder/leverandører med notat

av Beth60

Ved utskrift av åpen post liste kunder med notat og åpen post liste leverandører med notat pr periode 12 2018, blir ikke den første kunden/leverandøren med åpen post med i lista. Resten av kundene/leverandørene kommer med i lista. Listene viser altså en kunde/leverandør for lite og sum åpne poster er tilsvarende feil. Har ikke hatt dette problemet i tidligere versjoner av Global. Kjent feil? Løsning?

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Jeg tester på versjon 13.10 og får ikke gjenskapt det du beskriver i mitt datasett. 

Jeg kjenner jo ikke til hvilken versjon du er på, men det beste er å ta kontakt med support. Det er jo mulig det har vært en feil på den versjonen du benytter. 

Mvh

Tonje

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi har også versjon 13,10.  

Første åpne kunde/leverandør med notat kommer ikke med i liste når nevnte liste skrives ut.

Bare notatet kommer med. Kikke navn og beløp. Beløp blir heller ikke med i summen åpne/poster.

Denne stemmer altså ikke med 1530.

Slettes notatet vises kunden korrekt i nevnte liste. Så fort notat legges inn igjen oppstår samme feil.

Dette er en feil som kom med versjon 13/10. Dette er lister vi benytter hele året og spesielt mye nå i årsoppgjøret og det har fungert i mange år. Har forsøkt å nevne dette for support men lite gehør de. Ser ingen grunn til at vi skal måtte kontakte forhandler for å få rettet programfeil. Har i dag brakt saken høyere opp i systemet og håper rette ansvarlig  tar tak

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"