Mine områder
Hjelp
Bjørn Ove Jørgensen1
CONTRIBUTOR **

Visma Dokument Center

av Bjørn Ove Jørgensen1

Har akkurat fått oppgradert dokumentsenteret til versjon 13.10.2. Det skulle løse noen problemer hos oss, men hjalp lite. Istedet har vi tatt et steg tilbake.

 

Når vi slår sammen to bilag er jo short cut på tastatur CTRL-M og deretter ALT-S. Første kommando fungerer fortsatt, men ALT-S er fjernet, noe som gjør at vi må tilbake til musepekeren for å klikke på "Slå sammen" knappen. Noen andre som har opplevd det samme?

2 SVAR 2
Katrine Kvammen
PARTNER

av Katrine Kvammen

Hei.

Var hos en kunde i går som ønsket å legge til vedlegg på faktura i dok.senter, og det løste seg ved å trykke på bindersen i visningsvinduet og dra dokumentet rett fra skrivebordet og inn. Der kan du velge om du vil se filen som XML, PDF og hvilke vedlegg du har lagt til. Løser det problemet ditt?

Bjørn Ove Jørgensen1
CONTRIBUTOR **

Det løser ikke problemet. 2 PDF kan ikke slås sammen, det er jeg klar over. Derfor skanner vi alt til tif, så vi kan slå sammen side 1 og 2 på en faktura. Og sidene kan fortsatt slås sammen, men tastatur-snarveiene er ikke lenger virksomme på hele prosessen. Den første kommandoen, CTRL-M (merge) virker, men den neste som var ALT-S er deaktivert, slik at vi må vekk fra tastaturet og over på musen. Dette er ikke bra.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"