Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Ansattes krav til lønns- og trekkoppgavens bakside.

av Anonymous

Leser i Skatteinfo at det ikke lenger skal printes og distribueres blanketter på lønnsområde.  Er det noen som vet om plikten til å sende en originalblankett til den ansatte er endret? Så langt jeg vet skulle den ansatte ha originalblankett slik at de via kodeoversikten bak på lønns- og trekkoppgaven kunne se hvor det enklete beløp skulle fylles inn i selvangivelsen. I og med at selvngivelsen mer eller mindre kommer ferdig utfyllt regner jeg med at baksiden ikke er like rellvant lenger.

 

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Du kan printe de ut på vanlig måte ja, men de skal innrapporteres via Altinn.

Mvh Anniken

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Anniken og takk for svar.

Det er desverre et fåtall ansatte hos oss som har E-post.  I så måte forstår jeg deg dithen at originalblanketter må hentes som før når lønns og trekkoppgaven skal sendes pr post.

 

Fra Anne-Grethe

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Anniken og takk for svar.

Det er desverre et fåtall ansatte hos oss som har E-post.  I så måte forstår jeg deg dithen at originalblanketter må hentes som før når lønns og trekkoppgaven skal sendes pr post.

 

Fra Anne-Grethe

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Sender du lønns og trekkoppgaver på e-post så er det nok. 

Når du sender lønns- og trekkoppgaver på e-post huker du av for å ta med side 2. Da får du med baksiden. Denne skal være med når man sender på e-post. 

Mvh Anniken

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"