Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

COM-kall

av Anonymous

Hei, 

fra i går ettermiddag har alle bruekre hos oss fått feilmeldingen "Det har oppstått en feil i et COM-kall" - og det er ingen ting som skjer på kunden. 

Vi får ikke testet kommunikasjonen til Visma Business, ikke kjørt lønn, ikke lagt inn ansattopplysninger... Har noen opplevd det samme/noen som vet hvordan dette fikses?

5 SVAR 5
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi har nå fått ordnet dette,men hvordan får jeg hentet opp bunten som skulle vært overført til regnskap.?

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!
Årsaken til at dette problemet oppstår er at veiledningen i forbindelse med innlegging av rettefiler ikke blir fulgt 100%. Filene må kopieres til de områdene som er angitt i veiledningen. 

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!
Dette problemet er helt nytt og vi har satt ressurser på å finne ut hva dette er. Denne saken har høyeste prioritet. Vi legger ut info på Community - Visma Lønn så snart vi har funnet ut av dette. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Denne meldingen har vi også fått og har ikke funnet en løsning. Får ikke lønnsberegnet eller overført jan lønn til regnskap.

Feilen måtte oppstå etter at det var foretatt oppdatering i henhold til e-post sendt fra Visma 31.01.14. Må ha snarlig løsning på dette.

Kitty

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"