Mine områder
Hjelp
Solveig Weser Kvidal
CONTRIBUTOR *

Rapport endringer i lønn/stillingsprosent

av Solveig Weser Kvidal

Hei.

Finnes det en rapport man kan ta ut som viser endringer i lønn/stillingsprosent i et gitt tidsintervall? Altså som viser historikken på ansatte i en gitt periode.

I forbindelse med lønnsoppgjør og etterbetaling hadde det vært kjekt. Ser at etterbetalingsfunksjonen ikke er veldig stabil dersom det har vært flere endringsdatoer i løpet av en gitt periode.

Er klar over at man kan gå på ansattlisten og legge til feltet "sist endret" men da vil man jo bare få den siste endringen, altså ikke alle mulige endringsdatoer i et gitt intervall.

7 SVAR 7
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Mangler registrering med riktig prosent her.

"Hjelp" i VL sier dette om st.brøk i faste transaskjoner:

"Når du registrerer fastlønn på den ansatte, blir stillingsprosenten automatisk hentet fra den ansatte, men du kan overstyre verdien."

Når dette må registreres på den enkelte med redusert stilling så betyr det jo at den ikke henter stillingsprosenten automatisk, eller?

Vet i alle fall hvordan jeg kan få rapporten riktig nå 🙂

av Reverta Al-Safar

Hei.

 

Se også om det ligger riktig stillingsbrøk på den faste transaksjonen på den ansatte.

 

Mvh

Reveta
Support Lønn & HR 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Alle deltidsansatte har riktig stillingsprosent i Ansattopplysninger og i Historikk/Lønn.

av Reverta Al-Safar

Hei.

Denne rapporten henter stillingsprosenten også fra det som ligger i på den ansatte i "Historikk / Lønn".

Se om stillingsprosenten står til riktig her.

 

Mvh

Reverta
Support Lønn & HR 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Den henter prosenten fra det som er oppgitt under Ansattopplysninger, så det er nok forklaringen på det. Denne rapporten gjør ikke en beregning av hvor mange timer den ansatte har jobbet og beregner stillingsbrøk for deg.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Den rapporten gir alle ansatte 100% stillingsprosent hos meg. Har flere timelønna ansatte som har redusert stillingsprosent. De fleste av mine ansatte er timelønnet, kan det være grunnen til dette?

Ellers er dette ein grei rapport for oversikt over endringer

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Rapporten "Fastlønn/timelønn" under Ansattrapporter gir deg historikken i et intervall for endring av både stillingsbrøk og lønn.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"