for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Feilmeldin A-melding:
Du har ingen transaksjoner med Inntektstype på valgt kjøring. Mangler du inntektstype på godkjente transaksjoner må du rette opp dette i godkjent lønn før du sender a-melding.
Korleis rettar eg opp inntektstype i lønn januar, som er ferdig kjørt og godkjent i gammal versjon og dermed uten inntektstyper?
Problemet er i grunn det samme no. Har feilregistrert sjukepengar på a-meldingskode 8700. Har retta opp lønsarten, men klarer ikkje å gi det tilbakeverkande kraft i godkjente kjøringar. Har de ei løysing på dette? har prøvde både metoden over og å regenerere akkumulatorar.
Rapporten det refereres til tar altså Inntektstypen som ligger på lønnsarten og legger det ut på transaksjonen i godkjent lønn.
Så om det er kjørt lønn med en eller flere lønnsarter uten Inntektstype, gjør rapporten jobben for deg!
jippi. Fann svaret i eit gammalt brukartips:
Hvis du ønsker å sende inn en A-melding på en lønnskjøring godkjent i versjon 7.80, må du gjøre følgende:
Send så inn test på vanlig måte (anbefales ikke lenger gjort for lønn godkjent før 01.09.14).
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.