Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Sykmelding via Ditt Nav

av Anonymous

Hei. Hvordan får man innhentet sykmelding som er sendt oss fra ansatt (Ditt Nav) og fått ok på at den er sendt fra ansatt, men jeg finner ikke noe i Altinn med beskjed om sykmeldingen som er sendt til oss. Sjekket både meldingsboks i Visma Lønn og vært inne i Altinn manuelt. Fulgt beskrivelse i Visma Lønn. Vi innhenter skattekort via Visma Lønn.

7 SVAR 7
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Daniel: jeg har sjekket, det ligger ingen steder 🙂

Evelyn Ask Liland
CONTRIBUTOR *

av Evelyn Ask Liland

Hei !

Varsling fra altinn er ikke på plass iflg. brukestøtten for altinn, det jobbes mot å få dette på plass men usikkert når det kommer.

Dermed er en nødt for å logge seg på å sjekke om det ligger sykemeldinger inne, evt. få varsel fra ansatt som har levert elektronisk slik at disse kan hentes ut. Veldig tungvindt når en har mange firma og underavdelinger så jeg håper varsling kommer på plass snart.

 

Daniel Hunn1
CONTRIBUTOR ***

av Daniel Hunn1

Hege: du får ikke automatisk varsling fra altinn, men det er mulig å sette opp slik at du kan få varsling ved nye sykemeldinger

 

Kate: Kanskje du får de på underenhetsnummeret? Det får vi, og det er en annen meldingsboks i altinn.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Vi måtte få tilgang fra daglig leder til å kunne hente opp sykmeldinger.

Men vet noen om vi får varsling fra altinn når det kommer inn sykmeldinger i altinn?

Vi kjører lønn på 1500 ansatte og har 120 avdelinger med hvert sitt bedriftsnummer, så håpløst å skulle sjekke 120 avdelinger.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg har alle rettigheter og ser fortsatt ikke sykemeldingene i Altinn.

Er det noen av dere som finner de der? Legger de seg i "mine meldinger"?

 

 

av Anita Høvik Hole

Et lite tips:

Det kan være at du ikke har fått tilgang i Altinn for å se sykemeldingene. Det kom en melding fra Altinn for en tid tilbake om at det måtte gis egne tilganger og at det kun var daglig leder som ville motta det.

Tore Johansen3
CONTRIBUTOR *

av Tore Johansen3
 
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"