Mine områder
Hjelp
Øystein Ludvigsen
CHAMPION *

Visma Lønn, scriptfeil ved valg av firma

av Øystein Ludvigsen

Får feilmelding hver gang vi skifter firma i valgboksen.

 

EBfT3xzMe8EcivCYaLHN7Q.png

Script error: https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js

7 SVAR 7
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Vi har oppdatert denne artikkelen: https://community.visma.com/t5/Brukertips/Scriptfeil-i-Visma-Lonn-ved-bruk-av-Community/ta-p/32042

 

Kort fortalt så påvirker ikke denne scriptfeilen Visma Lønn da feilen kommer av Community, men kan forstå at det er forstyrrende. Nederst i artikkelen jeg linker til over ser dere hvordan dere kan slå av Community i sin helhet. Om du trenger hjelp med dette må du kontakte support eller partner da det blir vanskelig å hjelpe med dette her.

 

Håper dette var til hjelp.

 

Mvh Anniken

Visma HRM Support

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous (Oppdatert ‎02-10-2017 13:14 ( )

Visma Lønn støtter ikke den nye community som er lansert. Du kan fjerne med å gjøre følende:

 

Da kan du gå på "verktøy" --> "Mine Innstillinger" --> "Generelle innstillinger" og deretter huke av for å ikke bruke visma community som startside eller huk av for Vis Infoline lokalt.

 

Dette er foreløbig en "workaround", i den nye versjonen som kommer i løpet av oktober skal denne feilen bli rettet. 

Øystein Ludvigsen
CHAMPION *

av Øystein Ludvigsen

Har allerede forsøkt dette, men feilmeldingen kommer fortsatt opp.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg har gjort det du sier, men det fungerer foreløpig ikke. Har du andre tips til å få dette fjernet?

Anne mette

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det fungerte ikke her heller, Anne Mette...

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi får akkurat samme feilmelding... Og hørt om flere her som sliter med det samme...

Ikke at det hjelper deg så mye for annet enn at du vet at det ikke er lokalt hos deg 🙂

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Men jeg får feilmeldingen hver gang jeg bytter bilde i Visma Lønn, ikke bare ved valg av firma...

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"