Mine områder
Hjelp
Ole Gunnar Severinsen
CONTRIBUTOR ***

a-melding avvist pga antall døgn ombord uten dekkede småutgifter skal ikke oppgis

av Ole Gunnar Severinsen

Vi har et firma som får avvist aa-meldingen pga at "antall døgn ombord uten dekkede småutgifter skal ikke oppgis". Det er ikke registrert noen døgn ombord for den lønnskjøringen. 

 

Under kontrollrapportering a-melding og a-melding rapportering (A02) versjon 2.0 finner jeg at

sjøfolksrelatert informasjon

antall døgn ombord:0

antall døgn ombord uten dekkede småutgifter:0

 

Er det noen andre plass visma lønn henter antall døgn eller avviser altinn på grunn av at det står null?

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi hadde patch 2, men brukertøtte måtte inn på Verktøy, Adm, generelt og Kjøre oppfrisk datamodell

Ole Gunnar Severinsen
CONTRIBUTOR ***

av Ole Gunnar Severinsen

Visma har oppdatert Visma lønn 10 til patch 2. Da fikk de sendt a-melding som ikke feilet.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

 

Vi har samme problem på alle våre rederi. Ser at feilmeldinga ikke kommer på de utenlandske sjøfolka der vi ikke har kryssa for sjømannsfradrag. Men på de er det egne problem!

Problemet er nullen som kommer selv om vi ikke har brukt lønnsarten og har fjerna 2016 på lønsarten.

Vi hadde nok fått sendt inn A-meldinger dersom vi tok bort kryss sjøfolk, men da blir ikke Antall dager med.

 

Nå må dere på Visma snart svare på dette!!! Vi må få sendt inn A-meldinger.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"